Sheikh Abu Taqi Al-Din Al-Safafi forklarer her med eksempler, at muslimerne overgår Vesten, når det drejer sig om videnskab.
Det var en muslim, som først tegnede Jorden som en globus: Mohammed al-Idrisi. Det var dengang man i Middelalderens Europa stadig troede, at Jorden var flad og slog dem ihjel, som påstod det modsatte, håner han.
Al-Idrisi levede iøvrigt på sicilien. Og allerede egypterne vidste 300 – 400 før Kristus, at Jorden var rund, og det vidste grækerne også.
http://videnskab.dk/sporg-videnskaben/troede-man-virkelig-jorden-var-flad
Men så lader sheiken ‘bomben’ springe:
Piri Reis opdagede i virkeligheden Amerika før Christoffer Columbus.
Columbus har stjålet landkortene fra de muslimske lærde, siger sheiken.
Iøvrigt glemmer han vist, at det er vurderingen, at vikingen Leif den Lykkelige eller Erik den Røde omkring år 1000 var den første fra Europa, som nåede Amerika.
Vesten er ikke andet end en flok “såkaldte tyve”, fortsætter sheiken på videoen.
Vestens bidrag til videnskaben har ingen åndelig, humanistisk eller moralsk dimension.
De bruger videnskaben til at tjene djævlen med det formål at ødelægge menneskeheden.