Fire rumænske mænd  stjal med arme og ben i byggemarkeder og supermarkeder

Arkivfoto
Getting your Trinity Audio player ready...

Der faldt onsdag dom ved retten i Nykøbing F. i en sag med fire rumænske mænd, der har begået en lang række tyverier fra bl.a. byggemarkeder og supermarkeder flere steder i landet.

 

Mændene blev anholdt, sigtet og varetægtsfængslet tilbage i september, efter at politiets udlændingekontrolafdeling Øst havde efterforsket de mange tyveriforhold.

 

Resultatet af dommene:

En 25-årig mand blev idømt et år og ti måneders fængsel og udvisning for bestandigt.

 

En 27-årig mand blev idømt et år og otte måneders fængsel og udvisning for bestandigt.

 

En 34-årig mand blev idømt et år fængsel og seks års indrejseforbud.

 

n 36-årig mand blev idømt et år og seks måneders fængsel og 12 års indrejseforbud.

 

Alle fire modtog dommen og er fortsat fængslet efter dom.

Del på Facebook