Et bandemedlem, der var blevet dræbt af skud, blev begravet fredag. Han skulle begraves på den muslimske gravplads i Brøndbyøster.
Der kom så mange deltagere, at det gav trafikkaos.
Det var så slemt, at politiet på Københavns Vestegn var nødt til at melde ud til borgerne, at de skulle køre en omvej. Det skriver BT.
”Det store fremmøde har skabt trafikale problemer. Det lyder, at Brøndbyøstervej nærmest er ufremkommelig på grund af de mange begravelsesgæster, hvorfor det anbefales, at man søger andre ruter.”
Den dræbte en 23-årig mand havde relationer til indvandrerbanden Black Jackets. Politiet formoder at, drabet skyldes en konflikt med indvandrerbanden Gremium MC om markedsandele på euforiserende stoffer. Begge bander er sprunget ud af indvandrebanden Brothas and Souljaz.
”Ifølge BTs kilder udsprang skyderiet på Frederiksberg af et røveri, hvor to medlemmer af Black Jackets blev frarøvet deres penge, kokain og BMW, hvorefter de blev klædt nøgne og ydmyget. Seancen blev filmet med en mobiltelefon og nøgenvideoen cirkulerede efterfølgende i det kriminelle miljø i København.”
En magtdemonstration
Det er en kendsgerning, at muslimske begravelser oftest er meget store, målt på antal begravelsesdeltagere. Sådan er det også med muslimske bryllupper, hvor det ikke er usædvanligt at selskabet er på ml 500-1000 gæster.
Samtidigt er der tradition for, at disse begivenheder skal markeres maksimalt i det offentlige rum. Derfor kan man ofte se kortegekørsel gennem gaderne, og hvor kortegen forventer, at andre trafikanter holder tilbage for dem.
I indvandrernes hjemlande er det kutyme, at lade ceremoni-kørslerne have fortrinsret og naturligvis især hvis det er en stor kortege. Det viser nemlig, at deltagerne eller klanerne er store og dermed magtfulde.
Danskerne ser til med undren, når indvandrerne kører over for rødt i en bryllupskortege og når begravelsesgæsterne smider deres biler på kørebanen for at være så tæt på indgangen som muligt.
Men grundet sagens karakter, fx bryllup eller begravelse, kan de fleste ikke få sig selv til at kritisere den åbenlyse asociale adfærd. Endog politiet syntes ramt af hensynsbetændelse.
Politiet var tilstede ved begravelsespladsen, som altså stort set lukkede af for trafikken i flere timer, men fik de mon skrevet nogle bøder til de bilister der var årsag til trafikkaosset, der er ingen forlydende om det?
Særhensyn skaber splittelse
Det er forkert og usundt, at lade asocial adfærd i det offentlige rum passere, fordi det er indvandrernes kultur at gøre sådan.
Desværre er det snarere reglen end undtagelsen, at danskerne glider af på visse muslimers asociale adfærdsnormer. Dertil kommer at et ufatteligt stort antal samfundsinstitutioner har imødekommet fundamentalistiske muslimers krav om tilpasning til deres idealbillede af en samfund.
Danmark er et sekulært samfund, og vores uddannelsessystem er grundlagt på et evolutionsteoretisk grundlag.
Men i trit med den muslimske indvandring, er der nu bederum på stort set alle Universiteter og uddannelsesinstitutioner. Og på politigården i Aarhus kan de muslimske betjente bruge pausen på, at bede til Allah om beskyttelse mod de vantro danskere.
Man må tro, at den omfattende tolerance overfor indvandrernes religiøse- og kulturelle normer, kun vil skabe flere og større parallelsamfund.
Den eneste medicin der vil virke, er at kræve loyalitet og assimilation til grundlæggende værdier i Danmark. Og da indvandrernes kultur især kendetegnes af en topstyret religion, kunne man passende starte med moskeerne.
Intet trossamfund burde kunne slippe afsted med at underkende samfundets love til fordel for en Guds.