John ville støtte jøderne – se hvordan det gik ham

Foto: Privat

Det måtte vel komme.

 

I vores ellers fredelige Albertslund har jeg i nat fået smadret et vindue som en protest mod mit israelske papirflag. (Går jeg da ud fra)

 

Jeg er ikke jøde, men absolut sympatisør og medlem blandt andet af Dansk-israelsk selskab. Jeg synes, jeg har sat mig ret grundigt i jødeproblematikken og skriver debatindlæg, når det muligt.

 

Under Israel-Hamas krigen fik jeg i flere dage “venlige” breve i postkassen og små palæstinensiske papirflag klistret på ruden.

 

Men nu er det så sten på ruderne.

 

Jeg er 77 år og har bestemt oplevet bedre tider for samfundet. Og ingen skal få mig til at bøje mig for dette begyndende tyranni.

 

Flaget bliver hængende!

 

Del på Facebook