Der er en stigende del af Danmarks areal, hvor friheden er afløst af islams dystre syn på alle, der ikke følger Muhammed

Martin Henriksen. Medlem af Dansk Folkepartis Hovedbestyrelse

 

Det siges, at Danmark er frit. Det markerer vi i disse dage.

 

Vi har de seneste fejret Danmarks Befrielse fra Nazityskland. Og med god grund, vil jeg mene. Vi skylder danske modstandmænd og danske modstandskvinder stor tak for deres store mod og uselviske handlinger under 2. verdenskrig.

 

Men i dag er tiden en anden, og jeg kan ikke lade være med at tænke: Er Danmark frit?

 

Svaret er måske ikke så ligetil, som mange danskere tror.

 

For, hvis du bor, hvor jeg bor i dag, eller hvis du bor hvor mange andre danskere bor, så er Danmark frit. Du har dine frihedsrettigheder.

 

Men hvis du bor i et boligområde med mange muslimer, bor du så i et frit land, eller i et frit område? Jeg har selv boet og færdes i boligområder, hvor islam gradvist har overtaget mere og mere.

 

Jeg vil ikke karakterisere de muslimske områder som kulturelt danske, eller som områder, hvor beboerne er sikret de mest basale frihedsrettigheder.

 

Hvis du er muslim, kan du eksempelvis ikke bare konvertere til kristendommen, eller forlade islam. Det er flot, hvis du tør. Men det kan have konsekvenser, for der er ikke religionsfrihed i islam. Det bør vi iøvrigt have meget mere fokus på, så samfundet kan træde til med hjælp.

 

Men er der så reelt frihed og religionsfrihed?

 

Du kan heller ikke frit demonstrere, og ytre dine meninger, hvis du som almindelig dansk borger har et islam-kritisk budskab. Sådan fungerer verden ikke i de muslimske områder.

 

Og er der så forsamlingsfrihed? Er der ytringsfrihed?

 

Det er heller ikke unormalt, at journalister skal have sikkerhedsvagter med i de muslimske områder, hvis de skal ud og lave en reportage.

 

Er der så pressefrihed?

 

Det ekstreme jødehad, som nazismen prædiker findes også i islam og i de muslimske miljøer.

 

Er der så reelt frihed, og er det demokratisk?

 

Jeg har selv i årevis færdes i disse boligområder, og stemningen kan meget hurtigt blive hadefuld og truende, når du siger muslimer imod. Deres religion og kultur kan ikke tåle kritik. Sådan er det ikke andre steder i Danmark. Det er det bare ikke.

 

Så er disse områder reelt frie? Svaret er naturligvis nej. Jeg synes ikke, at det giver mening at sige ja. Så derfor må jeg svare nej.

 

Vi skal herfra og til evig tid markere Danmarks befrielse fra Nazityskland. Det var vigtigt, at friheden vandt over nazismens grusomheder. Det var det gode, der sejrede over det onde. Hverken mere, eller mindre. Men vi må ikke tro, at vores generation ikke har noget at kæmpe for, og noget at kæmpe imod. For det har vi, desværre.

 

I vore dage er nazismen ikke længere den største trussel mod vores frihed. Det er islam og den muslimske indvandring. Eller sagt på en anden måde: Problemet og truslen mod vores sikkerhed, kultur og frihed er antallet af muslimer i Danmark. Det er ikke politisk korrekt, at sige det. Men det er korrekt.

 

Kampen mod islam er en kulturel kamp, en politisk kamp og en åndelig kamp, hvilket vi bl.a. så da Dansk Islamisk Trossamfund for nyligt spurgte regeringen og en række borgmestre om de måtte indkalde offentligt til muslimsk bøn. Fredens Moske i Aarhus har som bekendt allerede indkaldt offentligt til bøn. Det er blot endnu et eksempel ud af mange.

 

Men der er mange andre skadelige elementer ved den islamiske indvandring, og disse problemer er kun blevet værre. Et eksempel er også de muslimske bander, der hærger i dele af landet med stor utryghed til følge for almindelige lovlydige borgere.  Listen er desværre lang.

 

Tilbage står, at friheden heldigvis står stærkt i store dele af Danmark. Men det ændre ikke på, at der er en stigende del af Danmarks areal, hvor friheden er afløst af islams dyster syn på alle, der ikke følger Muhammed.

Del på Facebook

ANDRE LÆSER OGSÅ…